środa, 6 czerwca 2012

 


 Napisałam pierwszy post i moim zwyczajem przypadkowo skasowałam. Jest przed północą, więc nie będę odtwarzała tego co napisałam. W pierwszym poście gorące zapowiedzi! Na co czekam? Na pierwszy ogień pójdzie 'Prometeusz' R.Scotta. Tak, to trzeba o mnie wiedzieć. Jestem obsesyjnie zafascynowana serią o 'Obcym'. Znam te filmy na pamięć, uwielbiam Ellen Ripley i wielką sympatią darzę Sigourney Weaver, nie tylko za rolę Ellen. Przepadam za drugą częścią choć L. ją wyśmiewa. Lubię ją właśnie z powodów, dla których jest wyśmiewana. '8 pasażer Nostromo' jest genialny, a 'Prometeusz' budzi wielkie nadzieje ze względu na osobę reżysera i Noomi Rapace, która ma szanse godnie 'poprzedzić' Weaver. Recenzja pojawi się na pewno! Premiera prequela 20 lipca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz